coastie 0 Postad 24 September , 2009 Hej, Jag håller på att undveckla en website där mina intressen - fotorafi och segling - skall stå i bilden. Framförallt kommer det att handla om min och andras storfidra. Siten är inte tänlt som en konkurerande forum men bara som en beslrivning av min båt and andra Storfidras. Nu letar jag efter all information jag kan få tag i om just Storfidras. Om medlemerna här har några interessanta fakta eller tips kommer jag att vara mycket glad om jag får ta del av dem. Min website finns på www.nausikaa.org.uk HÄR Den är enbart på engelska. Som sagt, det går framåt men mycket sakta. Familien, jobbet och själva seglingen kommer först. Hälsningar till alla // Stephen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gbgaren 0 Postad 9 November , 2011 hej.ær en kille från gøteborg,har en havsfidra som jag specialbygger om .och en 8.5 meter segelbåt ser ofta på fidraseglare.såg dinn artikel.skulle vara intreserad av din sida.jobbar i norge så jag brukar læsa lite på kvøllar.kann du berætta mer? jag har mail swede006@yahoo.se mvh roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 9 November , 2011 Stämmer länken till din sida? Kunde inte få upp den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser