Knarr_variant 0 Postad 23 September , 2009 Hej Jag har nyköpt en segelbåt med en vire 7 Och jag har följande problem. När jag slår till huvudströmbrytaren så slår starten till (Tändningslåset bortkopplat.. den snurrar till jag slår av huvudströmbrytaren. Och en svart kabel bränns. det är tre relän som jag inte vet vad de är.. Det är en bosch dynastart Har ni några tips? MVH Torbjörn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 193 Postad 23 September , 2009 Har du kollat att det är kopplat rätt?http://www.albinmotor.com/AlbinMotor/pdf/kopplingsschema/kopplingsschema_bosch.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 23 September , 2009 Till vad är det andra reläet? Det ser ju ut som ett laddningsrelä det med. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gunnaro 0 Postad 23 September , 2009 Hej! Det ser lite rörigt ut. Kanske det här schemat kan vara till hjälp för Dej. Mvh GunnarO Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser