nfrma 0 Postad 22 September , 2009 Hej! Jag skall ev montera en md 11 c i min snipa. Vad skall det vara för backslag till en sådan maskin? Jag har idag en md 2a, antar att detta backslaget inte passar till en 11a. Dessutom vill jag gärna ha enspaks reglage. Vad kan ett hyfsat backslag kosta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 23 September , 2009 Varför ska du byta motor? Inte bara för att få ett enspaks? Är det inget backslag på den nya motorn? Jag skulle välja en modernare motor om ett motorbyte vore aktuellt t.e.x. Lombardini. Sole. Vetus med flera, samtliga levereras med backslag og du kan välja lämplig utväxling.och du kan ha enspaksreglage om du vill. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
putte345 0 Postad 23 September , 2009 hej jag kan ha ett backslag liggande jag kollar om du vill Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nfrma 0 Postad 27 September , 2009 Motorn har skurit och jag hittade en md 11 utan backslag. Men den vart såld innan jag fick tummen ur..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser