uler41 0 Postad 17 September , 2009 Hej! Jag har köpt en Garmin gpsmap 520 men bluchart V g2. Jag hittar ingen datum information på de WP jag lagt in. När man trollar lax är det ju fint att veta när man la in en viss WP: I min gamla Garmin GPSMAP 76csx så har jag ju datum information på varje wp när jag skapade denna, finns inte denna information att hitta på min nya GPS? Jag saknar manual det är därför jag funderar, missar jag vart jag hittar detta eller saknas denna funktion? Dåligt i så fall! Senast ändrad av uler41 | 17 september 2009 | 21:15 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 17 September , 2009 Märkligt att du saknar manual. Jag har köpt 2st garmin och fått med manual till båda.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uler41 0 Postad 18 September , 2009 Självklart har jag fått med manual! Dock bara på Tyska, Jag köpte GPSen för 150euro där! Jag är inge vidare på att läsa tyska. Tala går dock bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan_af_lisoe 187 Postad 18 September , 2009 Finns det inga engelska Garmin manualer på nätet? Det finns ju för Lowerance och Eagle på tillverkarens hemsida. jodå, förresten: http://www8.garmin.com/manuals/GPSMAP421_421s_OwnersManual-WW-_EN_.pdf Finns även på svenska: https://buy.garmin.com/shop/store/manual.jsp?product=010-00610-00&cID=148&pID=8057 Senast ändrad av jan_af_lisoe | 18 september 2009 | 08:48 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bella440R 0 Postad 18 September , 2009 Var hittade du den för 150 euro? länk.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uler41 0 Postad 18 September , 2009 Tyvärr köpte den av en privatperson. Nu har jag läst i manualen(Tack för den), men hittar inge om detta. Nog måste det finnas. Finns det ingen som använder dessa GPSer som vet mer? Ska leta mer i manualen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bella440R 0 Postad 18 September , 2009 Jag har 420s men har för mig att om du lägger ut en waypoint å sen flyttar markören till den i plotterläget så kan du trycka på select å får då upp mer info om waypointen. Kommer dock inte ihåg om de visar datum. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jangustaf 0 Postad 3 November , 2009 Finns på Garmins hemsida, jag skrev ut en på Svenska 78 sidoe, Jangustaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jangustaf 0 Postad 3 November , 2009 Se upp alla som köpt en 520 eller 520s på Garmins hemsida finns en sida som heter återkallels pga allvarligt fel den visar vilka serie nummer som ska bytas ut mot en ny på garantin. Jag köpte nyligen en 520s på blocket väntar på en ny från Garmin. Jangustaf. jan.stjernstedt@soderhamn.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser