Bakai 0 Postad 17 September , 2009 Jag är ute efter delar till min Minimax 690 -76. Har hört att det ska finnas en hemsida som säljer nya delar till denna gamla båt men hittar inte detta. Är i första hand intresserad av lite mordernare överbyggnad i aluminium ( min är i trä ) samt en ny lucka i fören som helst ska vara genomskinlig. tacksam för svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larban 68 Postad 17 September , 2009 Hittar du överbyggnad så är jag intresserad själv. har haft funderingar på att bygga egen av alu.profiler. Ta bort den gamla och avända för att malla med. Lycka till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
loke67 1 Postad 1 Juli , 2010 Lyfter denna tråd då även jag är intreserad av aluminium överbyggnad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SStark 0 Postad 4 Augusti , 2010 Hej! Här kan ni köpa aluminiumramar komplett med glasrutor. Det gjorde jag med mycket bra resultat: Hönö Båtvindrutor, 031-969927. 070-485 0816. Detta var 2003 men jag tror att de finns kvar fortfarande. Övriga delar kan ni köpa hos SOLAB i Kopparberg. Stellan Stark Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nbottning 2 Postad 6 November , 2013 https://www.facebook.com/groups/swemax/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser