scandlena 0 Postad 16 September , 2009 Hej. Har försökt att hitta ny eller beg. handbok till Scand 26 årsmodell -84 eller liknande. Det verkar helt omöjligt. Är det ingen som har en handbok och som kan kopiera den? Jag betalar så klart. Lena Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tottes 0 Postad 17 September , 2009 det skulle jag oxå va intresserad utav. trevligt o råka en scand 26 ägare , är ni nöjd med båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
scandlena 0 Postad 19 September , 2009 Har precis köpt båten, men hitills är vi nöjda. Vi ska fixa till en hel del på båten i vinter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tottes 0 Postad 19 September , 2009 jo de e samma här , byta viss skrov-beklädnad och eventuellt fixa en ny badbrygga. ni har inte hittat några intressanta scand 26 sajter? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
scandlena 0 Postad 20 September , 2009 Vi ska också byta skrovmattan i vinter. Har också letat efter någon sajt men inte hittad något. Tog kontakt med Scand Boats i Norge för att beställa nya Scand emblem på sidorna och det skulle vi komma tillbaka till våren när de hade beställt nya. Tyvärr så fanns det inga gamla handböcker eller liknande att köpa från dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tottes 0 Postad 20 September , 2009 jag kulle oxå behöva nya emblem , vad kostar dem? skikade mejl innan okh frågade om vad det var för färg på skrovet , färg nr. men ngt svar har jag ej fått. ursäkta , min se knapp funkar inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
scandlena 0 Postad 20 September , 2009 Vet tyvärr inte vad de kostar. Blir väl en glad överraskning i vår Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Elle2187 0 Postad 1 Maj , 2011 Vet inte vad du menar med handbok - vi har en reklambroschyr och en en maskinskriven information om allt det tekniska och annat om Scand 26 (fast vår är en -79) Kopierar gärna vad du vill ha... :-) Det är en instruktion hur man sköter båten o div annat... mvh Elle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser