orven 0 Postad 13 November , 2012 Undrar om skyltmakaren hade en färdig mall Hahaha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 13 November , 2012 Naturens nyck eller.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 18 Januari , 2013 Love träd (Löv träd) fotofantasi eller bara ren kärlek Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 18 Januari , 2013 hunden har bra smakfull koll Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 20 Januari , 2013 Fyndigt eller bara dåligt med plats? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 20 Januari , 2013 Och en till... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 20 Januari , 2013 Vissa kan göra fina jämförelser... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 20 Januari , 2013 Och en sista Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
b_syrsa 46 Postad 30 Januari , 2013 Såg också denna i lumpen. La till texten: Har sökt läkare, pissar numera i askkoppar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 31 Januari , 2013 Kanske beror det på vädret men inte ser jag nått poäng i flera av skyltarna. orvens vovve sitter til vänster och bilen är högerstyrd! Så vaddå? Trädet? Tja, det var ett hallå om en arkeolog som skule tyda runor, gubben i runan hade ett fallossymbol. Men det var ju faktiskt bara ett svärd. Tror att kvinnan/arkeologen misstolkade det rejält. Precis som ni andra som ser annat än en gren som ligger bakom, kortet kan ju inte visa djupet eller hur. Så vad är det ni ser? Jag ser två träd. Davidlobster, vad är det för roligt med en skylt om sockerfria hallonbåtar godis? Du måste förklara för jag fattar inte. Den lilla matbutiken på 14 kvadratmeter däremot var faktiskt fyndigt. Hur många har fattat innebörden? Ser ni den lilla exponenten 2? Fast jag är väl yrkesskadad med matte så det gills väl inte. Då tycker jag att den bif skylten är roligare. Den som satte upp den hade säkert kul och alla begriper den. Även jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 3 Februari , 2013 Godisbilden: sockerfria i särskrivning ser roligt ut, ungefär som när det står Herr Toalet i stället för Herrtoalet. Men på tacke med din skylt om grundvarning finns det en lite tydligare skylt på västkusten som antingen står i närheten av Klädesholmen eller Kärringön(har jag för mig) som SSRS har satt upp där ett undervattensgrund har illustrerats i färg. Har ingen bild på den, men alla som har sett den har nog fått sig ett gott skratt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 Februari , 2013 Toalett heter det inte toalet, felstavningar stör lika mycket som särskrivningar ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 3 Februari , 2013 Ber om ursäkt för det, tänkre inte på att läsa igenom en gång när det var postat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 3 Februari , 2013 Jaha! Där fick ni mig! Jag märkte inte särstavningen att sockret var fritt. Okey då blir det poäng! Är det för att Bi-et har flygit bort som den ologiske mångfalden är kul? Min snedvridna hjärna korrigerade det felet så jag såg inte det heller förrän nu. Oj så det kan vara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 22 April , 2013 Den här då? Någon som inte vet att det heter woodfired pizza... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser