Jimsan 0 Postad 14 September , 2009 Brukar man ju se då och då. Det här hotet var ju lite kul. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 17 September , 2009 Ibland behöver en skylt inte se ut som en skylt. Den kan ändå ge oss viktiga upplysningar ...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 22 September , 2009 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cctop 0 Postad 22 Januari , 2010 Den här känner jag igen. För många år sedan jobbade jag i hissbranschen och var på ett besök i Frankrike. Deras eftermarknadschef, en ung snygg tjej, skulle presentera sig och sitt arbetsområde. Inom detta företag (ett finskt sådant) så kallades eftermarknaden för V2 som på knagglig engelska låter som Vii-too ( väldigt likt Vitto). Hon sa God morning, my name is XX and I am the V2 erection Manager (Vitto erection Manager). Mina finska kollegor belv blanka i ögonen, så även jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pripps 0 Postad 23 Januari , 2010 Bra bild så man förstår hur man gör Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gobben Postad 27 Juli , 2010 Äntligen en fabrikant som vet vad det handlar om. Informativt och bra, även för oss karlar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 2 Augusti , 2010 sett såna skyltar tror det var i japan, betyder nog att det finns trottoar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gobben Postad 8 Augusti , 2010 Ord överflödiga! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gobben Postad 8 Augusti , 2010 Bara i USA.................... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gobben Postad 8 Augusti , 2010 Så är det nog? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gobben Postad 8 Augusti , 2010 Kan lätt missförstås.......... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gobben Postad 24 Augusti , 2010 Visserligen ingen skylt, men undrar hur brudparet tänkte här? Ploj eller förväntad framtid? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kawa 26 Postad 3 September , 2010 Såg en skylt på en toa på en båt: SPOLA INTE NER NÅT SOM INTE PASSERAT DINA TARMAR. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 22 September , 2010 Såg en skylt på en sportaffär, vi byter inte underkläder NäHä. Jag byter då. /Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 1 November , 2010 När jag gjorde lumpen så hade städmalajerna satt upp följande skylt över pissrännan NI SOM HAR FIMPAR TÄNDSTICKOR OCH SNUS I URINEN KONTAKTA REGEMENTSLÄKAREN OMEDELBART. Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 21 November , 2010 Lite roligare så Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 4 December , 2010 Nä, den var inte rolig !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 24 Mars , 2011 Läs boken Arga Lappens bästa av Mikael Sellin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 27 Mars , 2011 Jag har en sån som syns på bild Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 27 Mars , 2011 Tar väl en till då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Scopett 0 Postad 30 April , 2011 Satt på ett hotell i finland.De tycker nog inte om svenskar Vill vi ha en ny handuk får vi ta engelskmännensredan använda Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 25 November , 2011 Och en till... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 8 Januari , 2012 Välskyltat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 8 Januari , 2012 Undrar om han som kör plogen har några tänder kvar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 501 Postad 14 Februari , 2012 Sätt på mig när jag är full! En uppmanande lapp på en diskmaskin och inget annat. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 9 Juni , 2012 Varningsskyllt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bullmoose 0 Postad 5 November , 2012 Lite maritimt tema. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 12 November , 2012 Ser ni det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 12 November , 2012 Hunden som kör taxibilen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 12 November , 2012 Ja va fan han har flott körställning och verkar vara intresserad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser