mercuryman 0 Postad 14 September , 2009 Ska montera en en teleflex styrning som går in i motorn på sidan in i röret,undrar hur den ska fästas? har haft med bultfäste (stag) innan,motorn är en Honda 50-95 behövs det köpas till något annat än själva styrvajern som går in i motorn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 14 September , 2009 I änden på höljet skall det sitta en mutter den drar du fast i styrröret på motorn. Sedan måste du ha ett styrstag mellan änden på viren - som går genom styrröret - och motorns styraxel. Senast ändrad av df90 | 14 september 2009 | 19:45 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 14 September , 2009 En bild säger mer än tusen ord!!! //BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mercuryman 0 Postad 14 September , 2009 Ok tack,men grejen som du har från utgången i röret till styrstaget på motorn,den har jag inte,trodde att man har antingen eller ,men du har både genom motorn och till styrstaget! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mercuryman 0 Postad 14 September , 2009 Nu börjar jag förstå,det måste vara en draglänk också och det är den som jag inte har, borde finnas i ngn båtbutik? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser