Gå till innehåll
fredag 20 december 2024
matte69

någon med erfarenhet av biltemas Elhydrauliskt trimplan

Rekommendera Poster

någon som vet vart man kan inhandla det till en rimlig peng....

hur komplicerat är det att installera det själv?

tummen min sitter nog där den skall vara dock!Skrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lämpligast inhandlar du det på Biltema...?

Du får vad du betalar för, funktioner som; trimplan upp/ner...och?
Ingen indikering på hur trimplanen står, går ej tillbaka till ursprung-/startläge. Jag skulle nog bli trött på dem efter ett tag då man inte har en aning om hur de står i förhållande till båten efter några knapptryck.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har ingen aning om de är bra eller ej, men blev förvånad över svaret Du fick. Själv har jag en dyr båt med hydrauliska trimplan. Inte fasen ser jag på någon mätare hur de står, ej heller går de tillbaka till utgångsläget. Det märker man väl på båtens rörelser hur trimplanen står. DET är inget problem.

Carl_Axel

post-14803-1394236097,8402_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Instämmer. Är van vid alltid justera dom i topp så man har det som utgångsläge. När man ska sticka iväg så trimmar man ner tills man kommer upp i planing. Sedan maxar man upp dom å ev justerar om det lutar. Inga konstigheter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

märkligt att man alltid ska få halvsarkastiska svar....  om nu inte Krille förstod min fråga så skall jag förtydliga den: om nu inte biltemas är ok så undrar jag vart jag kan få tag på det då och till ett rimligt pris!

tack de övriga för svaren!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hade dessa installerade i en Selqueen 24 (ancas) o var nöjd. Enda var att jag på garanti fick själva knappdelen utbytt, den är omgjord nu. Snabb respons vad jag kommer ihåg. Inget avancerat att installera det fixar Du,

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...