glenn30 0 Postad 12 September , 2009 hej har köpt mig en yamaha malta,det står inte hur mkt hk det är på den,och årsmodell på den,är detta bra motorer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 13 September , 2009 De var väl på 3hk vill jag minnas, Yamaha är omtyckta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
glenn30 0 Postad 13 September , 2009 ok,ska det komma kylvatten från hålet under motorn,för det gör det inte,det kommer lite längre ner på riggen ur två hål. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 13 September , 2009 Kan du se om det går någon slang ifrån hålet på insidan, om du tar av kåpan? Skvallerstrålen brukar gå ut på ena sidan bakom motorn, med en slang kopplad från utkastet till ex. kylkanalerna vid cylindern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
glenn30 0 Postad 13 September , 2009 ok,jag får kolla på det imorgon,konstigt,vi körde med den 5 min,borde den inte ha värmenypit ifall inte kylningen fungerat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 14 September , 2009 det skall inte vara nån skvallerstråle på den vad jag vet. hade en själv för ett par år sedan och den hade ingen. 3hk har den. /Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
glenn30 0 Postad 14 September , 2009 tackar för svaren,ringde rodins marin o hörde o det var en 2 eller 3 hk,och det skulle inte komma nån stråle från motorn,bara från riggen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser