Westfjord26 9 Postad 12 September , 2009 ..på dum i skallen finns det många, men undrar hur många. Jag börjar med: Hissen har inte gått hela vägen upp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 12 September , 2009 Ah, du menar typ: Inte den vassaste kniven i lådan? Inte alla hästar hemma? Hjulet snurrar, men hamstern är död? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 12 September , 2009 Getterna är inte hemma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LadyAnnila 2 Postad 12 September , 2009 99 (Inte riktigt hundra) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 13 September , 2009 Precis så menar jag... Det saknas indianer i kajaken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 13 September , 2009 Han/hon har inte plogat ända fram. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 13 September , 2009 Det lyser på övervåningen, men det är ingen hemma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 14 September , 2009 Det blinkar och plingar, bommarna går ner men det kommer inget tåg. Han har inte alla pommes frites på tallriken. Han har inte alla papper i pärmen. Han har inte fått alla bokstäverna i sitt lösenord än. ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 14 September , 2009 Eller skall man hitta på nya, lite mer båtrelaterade? Hans propeller viker inte alltid ut sig... Kölen går ibland inte tillräckligt djupt... Han saknar ett fall i masten... När ratten svänger, tar det ibland en stund för drevet att hänga med... Flaggan är hissad men det är tomt i ruffen Det fattas bränsle men det däremot fullt i holdingtanken Han hade bara aktertampen ansluten... Säg till när jag skall sluta... =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 14 September , 2009 Eftersom ingen bad mig sluta... Hans sinne har gått på en grynna Han behöver nog spänna vanten en smula... Skrovet är inte riktigt tätt. Vegamössan sitter på ett tomt skal... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst KriK Postad 25 September , 2009 Låter som en riktig Knickedick /KriK Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 27 September , 2009 westfjord26? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 September , 2009 Tack, det var snällt av dig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 30 September , 2009 den alltid lika ödmjuka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 12 Oktober , 2009 Osten har glidit av kexet.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 13 Oktober , 2009 Kolsyran har för länge sedan försvunnit... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 13 Oktober , 2009 Den var bra Eller någon sorts smörblandning kanske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 14 Oktober , 2009 Han har otur när han tänker. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 21 Oktober , 2009 Bidrar med min vanligaste Inte alla troll i hagen /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 22 Oktober , 2009 Den var faktiskt riktigt, riktigt bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nbottning 2 Postad 17 Januari , 2010 Har inte alla chips i påsen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 17 Januari , 2010 hamsterhjulet snurrar men det finns ingen hamster i det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 18 Januari , 2010 Slagit emot alla grenar vid fall från toppen av dumträdet Gången är inte krattad ända fram Svårt fall, doktorn grät. Patienten dog av medlidande Har inte alla tänder i kammen Inga höga studieskulder o s v, o s v... NOTE: Redigerat p g a stavfel! Senast ändrad av Keddy | 18 januari 2010 | 09:29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stretti 0 Postad 18 Januari , 2010 Som gammal sjöbuse får jag lägga till: Kompassen snurrar inte hela vägen runt. Topplanternan lyser inte. Han har sjökojen långskepps. Han har inte alla nålar i nålpistolen. Han har för få törnar på nocken. Den sista är en goding från en skeppare från en Sale´ n-kasse: Han knackar rost på teakdäcket! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser