Gå till innehåll
torsdag 21 november 2024
DoctorEnosPork

Bönderna lägger ned Klotterplanket. Någon som sörjer

Rekommendera Poster

Östgötabönderna lägger ned Klotterplanket. Någon som sörjer, svårt att veta ! Klottra inte mer i garderoben, du har ju MG att klottra i som vanligt! Eller använd tratt ! Tungan

Senast ändrad av -somena- | 11 september 2009 | 15:10

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hur menar du nu?

Ska vi göra som du, fast med tratt (se bild)?

Senast ändrad av Flipper_510_HT | 24 september 2009 | 20:36

post-19622-1394236103,6342_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu har UPA varit igång en tid. Några högfärdsblåsor finns det där. Faktiskt ett par tre stycken normala oxå.

Den verkliga klippan verkar vara en som heter Josef. Han är dessutom kunnig och rolig. Synd bara att han ideligen blir trackad av dom där uppblåsta Göteborgarna.

Att han står ut?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är ju tur att man kan ha olika nick på olika sajter, men UPA, tidugare klotterplanket är en riktig skitsajt, dej inkluderad!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Länge sen jag vart där. Tror jag skrivit nåt på gamla klotterplanket. Brukar bara spåna över vad dom håller på med både här och där.

Man blev väldigt trevligt bemött här.  En verklig glädje att få titta in.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu handlade det inte om det direkt utan mera att jag ville ha igång lite frågor, eftersom jag tror inte att det är så många som riktigt fattar, annars mycket välkommen tillbaks till MG, det är en stor glädje att du tittade in, stanna kvar och gör det till ett forum som tillfredställer allayes

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Jos... f´ låt - jag menar Eskil!
Välkommen hit!
Om jag är en av idioterna eller de normala på UPA kan vi lämna därhän.
Förresten - jag har aldrig förstått varför man använder flera olika namn i forum..?
Speciellt inte när det är uppenbart att det rör sig om samma person bakom användarnamnen.
Kan någon förklara?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Var det någon mer än jag som inte fattade ett skit?

Kalle

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Då är vi fler som inte fattar. 

Ni har tydligen såna här som även figurerar på UPA Klotterplanket. Dom har en mycket speciell kultur där. Det har jag faktiskt inte sett av här. Antagligen för att de flesta är välbalanserade människor. Några rötesägg i boet finns det alltid. Inget att bry sig om.

Om det nu skulle vara så vilket det inte är att jag skulle skriva på UPA så borde det vara min ensak.  Det har väl inget med mitt deltagande här att göra.

Så låt oss gå vidare, även fast välkomnandet varit aningen kyligt. Tänkte att det skulle varit trevligt att dryfta motorbåtsfunderingar nu när jag blivit förtidspensionär.

Eskil

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kollade in på dendär UPA sidan, och där blev man inte klokare, verkar vara en hop människor som inte har någon mening i livet.

Kalle

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Själv har jag ingen större åsikt, då jag alldrig besökt sidan. Dock brukar användare inte /dö/läggas ner så ofta. Så åtgärden brukar vara att man flyttar till ett nytt plejs.

Så de gamla användarna rockar vidare! =)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad kan jag säga...
UPA är som en fin fransk ost - vissa tycker det stinker, andra tycker det är kanon!
Jag är väl kanske då en finsmakare som gillar den stinkande osten...

Men, du är ju också där en del, Jos... f´ låt Eskil?
Vad gör att du brukar skriva där?

...kanske ska nämna att Josef.S som han heter på UPA och Motorbåts-Eski som han kallar sig härl vid ett par tillfällen avslöjat sig själv genom att skriva samma inlägg på två olika forum - fast under de olika signaturerna - och vid något tillfälle undertecknat ett inlägg i ena namnet fast han var inloggad i det andra, men för min del är det inte viktigt.
Jag har bara svårt att förstå varför man inte kan stå för det..?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker surströmming är närmare sanningen.
Stinker men gillas av några sekteristiska typer, helst i samband med starka drycker.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker surströmming är närmare sanningen.
Stinker men gillas av några sekteristiska typer, helst i samband med starka drycker.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mmm...spelar ingen roll, finns det starka dycker så går det mesta ned! wink

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vet inte vad du menar. Kanske yrar du. 

Men den finaste mögelosten äts med fina viner och slutresultatet blir alltid gott. Surstömming har jag inte testat. kanske det skall tas med snaps.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fast  på sistone har ju stämningen varit så snäll och politiskt korrekt slätstruken att till och med FRA börjar tappa intresset.

Har jag  hört. Skulle ju själv aldrig besöka en sådan sida.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...