iceman356 1 Postad 10 September , 2009 Är det någon som har en skylt till VP280 drev till salu ? Det ska vara den som sitter på drevet som det står 280 på. Maila på dipalma@comhem.se /Tomas (sthlm) Senast ändrad av iceman356 | 10 september 2009 | 23:05 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxxan 0 Postad 13 September , 2009 Kolla med marineparts europe, vet inte om dom har skylten men jag har köpt nya klistermärken till mitt 290 dp. Inte lätt dock att tråckla sig igenom deras sprängskisser. Räkna också med att det är dyrt. Jag tror jag pröjsade närmare 1000 kr för klistermärken. /M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 29 September , 2009 Någon måste ju ha en skylt liggande som jag kan få köpa //Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Logstream 1 Postad 29 September , 2009 Vem skall titta på den??? Fiskarna??? Finns att köpa på tex. Micab. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fogden 36 Postad 29 September , 2009 Jag har 280 märke liggande hemma men är på semester för närvarande kommer hem 10/10 om du fortfarande är intreserad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 6 Oktober , 2009 Jag ska lämna in drevet på lackering i vinter och då skulle det vara fint att få på en skylt också. Även om nästan bara fiskarna och jag ser det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 8 Oktober , 2009 Absolut intresserad ! Hör av dig när du kommer hem. Mvh Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 28 November , 2009 Någon som har en skylt ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 15 Februari , 2010 Hej. Jag har fått tag på ett klistermärke nu men jag skulle helst vilja ha en orginalskylt !! Någon som har en liggande och vill sälja den till mig ??? //Tomas (sthlm) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 12 Maj , 2010 Ingen som har en skylt liggande som ni kan sälja till mig !!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser