Treudd 0 Postad 7 September , 2009 Hej. Är det någon på detta forum som har erfarenheter av INTER. Främst 9000/9300 men även av andra modeller. Är lite nyfiken men det är svårt att hitta information förutom de vanliga specfikationerna. Det kan aldrig ersätta hands-on erfarenhet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Treudd 0 Postad 7 Mars , 2010 Lyfter denna tråd för att se om det har dykt upp någon vis människa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kartias 0 Postad 10 Maj , 2010 Jag äger sedan förra våren en Inter 7700 av 2005-års modell. Det är en fantastiskt fin båt med rätt känsla och hög kvalitet. Allt har fungerat bra och allt sitter bra monterat på rätt plats. Kan starkt rekommendera denna båt. Han som ägde båten innan mig bytte upp sig till en Inter 9000 som jag vet att han är mycket nöjd med. Tillverkaren har en lite dålig hemsida men det finns ju en del bilder och info www.intertrading.no . Ställ gärna frågor i forumet så skall jag svara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser