Henke9999 0 Postad 4 September , 2009 Vart hittar man dessa? inga återförsäljare i sverige? Måste ha ser ju grymt skoj ut... Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LadyAnnila 2 Postad 6 September , 2009 Hade du nån länk eller bild eller vad är det som ser grymt skoj ut? Man blir ju nyfiken..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 6 September , 2009 http://www.youtube.com/watch?v=HBa9wdOANHw wow en sån skulle man ha !!!!!!!!!! Senast ändrad av snottra | 06 september 2009 | 20:16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
EliasJ 0 Postad 6 September , 2009 Jomenvisst ser det kul ut ^^ Tyvärr vart dock sånnadär olagliga i flera länder pga att det kanske inte är helt riskfritt när ungdomarna (eller äldre ) kör med längre linor i högrehastigheter och flera (vet inte om jag kan kalla det företag) var tvugna att sluta tillverka dom eftersom folk faktiskt bröt nacken när dom gjorde en inte så mysig nose dive Därimot vet jag inte om dom är olagliga eller om dom säljs i sverige Mvh// Elias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke70 0 Postad 6 September , 2009 Såg nåt företag på båtmässan i GBG som sålde dessa tror det var -07 men kommer inte ihåg vilket, så det borde finnas. Dyker ibland upp begagnade på blocket. MVH Henke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Groenling 3 Postad 11 September , 2009 Nåt liknande fanns för två år sedan på SeaSea eller Watski. Den flög väl inte men lyfte från vattnet. Men jag tittade på deras tuber igår och kunde inte hitta den. Kanske ringa och fråga? Sven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser