Gäst Linda Inthivong Postad 26 Augusti , 2001 Hej, jag är en tjej på 18 år som skulle vilja bli en LÄRLING hos nån som kan mycket om båtar, havet ,navigation m.m. Jag har inga förkunskaper men har en stark vilja att lära mig. Du ska helst bo i Stocholmstarkten. Så är intresserad av att undervisa mig 1-2 gånger per vecka så hör av dig till email: Inthivong@Gotmail.com. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 28 Februari , 2006 Hehehe Snacka om att söka på gamla inlägg! Förmodligen kan hon redan allt vid det här laget. /Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 28 Februari , 2006 Om hon var 18 för 5 år sedan, har hon väl passerat bästföredatum för dig nu? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 28 Februari , 2006 Jag är en hjälpsam själ & vill självklart lära dig allt jag kan, tyvärr är inte min starka sida navigation. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 28 Februari , 2006 om tråden har varit på vift fram tills nu, borde nog någon lära sig navigering..... Hon kanske har lärt sig om blommor o bin på vägen........ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 28 Februari , 2006 definitivt inte navigering... hur går det med toastandet ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 28 Februari , 2006 22 minuter !!!!! skriver du för hand eller ??? :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 28 Februari , 2006 hoppas att det är värt väntan....... Har bara dragit ner färdigrippat ....Opps nu kanske farbror blåvit sitter o kollar !!! bäst o passa sig..... :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roxenskeppare 0 Postad 28 Februari , 2006 Öh.. Steve, kolla på hennes blogg ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser