mecc 0 Postad 3 September , 2009 Hej. Har precis skaffat en båt som har teak i kabinen men inget i cokpit eller på badbryggan vilket jag skulle vilja ha. Någon som vet en bra firma runt Göteborg som jag kan kontakta för att se på olika alternativ för detta? /Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 4 September , 2009 Hej ! Kolla på www.interwood.se ligger på Ringön. Har allt material på lager till bra priser. Har även tips på killar som kan hjälpa dig. Mitt tip är att inte vända dig till ett företag som har samma namn som den största fritidsbåthamnen i göteborg heter B...... b.. och finsnickeri. Vill inte hänga ut företaget men har lite strul med sin ekonomi och utan pengar kan man inte göra ett bra arbete. Ett företag med goda kunskaper är Långedragsteknik som är ett fullvarv kan hjälpa dig med. Senast ändrad av Zinderella | 08 september 2009 | 20:51 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Loope 2 Postad 8 September , 2009 Prova Med Kärnsund Wood Link. Dom säljer teakdäcken till nästan alla båtvarv i Sverige. Randvik Olsson är duktiga på läggning. Liller vid Kornhalls färja. Loope Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 8 September , 2009 Ingemar Martinssons båtbyggeri har mallar till många olika båtar :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser