limp 0 Postad 31 Augusti , 2009 Hej! Jag har en fråga nu när jag ska byta båt om vilken som e den bästa trolling båten?? Vill gärna ha tips men är mest ute efter en walkaround båt med sol tak?? tack på förhand Mvh Fredde Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iggy 0 Postad 1 September , 2009 Huuh! Du har en uppsjö av båtar som kan fungera för trolling. Om du skaffa något som känns som ett säkert kort, gå in på fiske guidernas hemsida/or och se vad dom har för båtar.(dom som kör trolling förstås) (en del har eftermonterade soltak och en del som std) Där har du iaf en vägledning i ditt beslut. //Iggy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
limp 0 Postad 1 September , 2009 Tack för tipset iggy!! Mvh Fredde Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
makke 0 Postad 10 September , 2009 Hej Fredde du ska prova Rocad som trollingbåt,den har fina sjöegenskaper o bra stuvutrymmen har en trollingkompis som äger en sådan o han e nöjd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
All_to_slow 1 Postad 10 September , 2009 Jag tycker att denna är rätt maffig... http://www.blocket.se/stockholm/Ornvik_750_WA__NY_demomkord__10368662.htm?ca=21&w=3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser