Kenbja 9 Postad 31 Augusti , 2009 Har inhandlat en Sunwind solpanel och det är ngn forma av specialkontakter för resp - på anslutningen (Har aldrig sett dem tidigare) har sökt på olika forum men ej hittat var man kan köpa dessa !! ngn som vet !!? /Kenbja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 31 Augusti , 2009 Köpte själv en Naps tidigare i år. Kanske samma konstiga kontakter, hittade inte några som passade utan jag kapade helt sonika bort dem och fixade det på anat sätt. Mina var runda som hade typ 2 mm hål i mitten... /Pär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 1 September , 2009 Hej Per !! Kan det ha varit dessa !! http://www.guangyue.net/product-10-eng.asp GY-Box-10 jag skall maila SEASEA eller SUNWIND och hora med dem det kan ju bli problem med garantin ;-( Kenbja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 1 September , 2009 Fick svar från Sunwind och det är bara att klippa bort befintliga och använda sig av standard kontakter och det påverkar EJ garantin /Kenbja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser