jiha 0 Postad 31 Augusti , 2009 Hej! Är det någon som har köpt/provat täckställningen från: http://www.rapidmarin.se/ ? Dom ska ha ca: 2000 kr för en uppsättning inkl. kapell och stödben som skulle passa min båt på 5,7m. Är det någon som kan ge lite info vore jag tacksam i.o.m att jag inte har möjlighet att åka ner och känna på kvaliten själv. // Jiha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jiha 0 Postad 2 September , 2009 Puff Ingen? // Jiha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CastorTroy 4 Postad 2 September , 2009 Har bara praktisk erfarenhet från P&S ställningar med det verkar väl iaf vara ett rätt bra pris som du fått? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 2 September , 2009 Verkar vara en enkel och smidig konstruktion! Ska ta och göra mig en egen av pex-rör och en pressening som man drar en söm mitt i! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 2 September , 2009 Har ingen erfarenhet av täckställningen men spontant känns den lite billig. Kanske kan fungera om man har båten relativt skyddad och kan se till den ofta. Själv har jag båten ute på en ö ganska så oskyddad för västkustens stormar. Har fått lära mig den hårda vägen att lättviktspresenningar och plaströr inte fungerar där åtminstone. Kör numera med hembyggd A-ställningar i 45x95 virke, kraftiga spännband och presenning i lastbilskvalitet, har hållt åtminstone i 2 vintrar. Senast ändrad av df90 | 02 september 2009 | 20:49 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trisberg 0 Postad 2 September , 2009 Kan förmodligen fungera om den inte är utsatt för kraftig vind, och att överliggaren ej rör sig o nöter på pressen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser