lucifer112 0 Postad 27 Augusti , 2009 Jag har nu hittat min drömbåt. såg den på båtmässan-09 i Helsingfors. Chris Craft Lancer 20 woody edition. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lucifer112 0 Postad 28 Augusti , 2009 Nån mer som har en drömbåt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 28 Augusti , 2009 Hej. Med tanke på i vilket forum du ställer frågan (Dösnack) så blir mitt svar därefter... I have a dream...eller snarare jag hade en mardröm. På något konstigt sätt förvandlades min båt till det här........ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-somena- 0 Postad 28 Augusti , 2009 Här då min drömbåt, för länge, länge sedan ! Me and My Ocean Racer ! Senast ändrad av -somena- | 29 augusti 2009 | 09:12 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lucifer112 0 Postad 28 Augusti , 2009 labbibia> Väldigt fin båt du här där! hur ser den ut idag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 28 Augusti , 2009 Skumt, men det blir bara värre i drömmen. Just nu ser min drömbåt ut så här. Men till våren ska den va som ny igen....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 28 Augusti , 2009 Nej, det blir bara värre och värre....... Nu har jag börjat drömma om ett skepp istället.....ett rymdskepp? http://www.d-9.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dieselfingret 0 Postad 2 September , 2009 Här har du min båt som jag tänkte arrangera charter turer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 3 September , 2009 Undrar om sjöfartsverket verkligen tillåter så många passagerare? Jag tycker det ser ut att vara minst 10 passagerare för mycket ombord? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 291 Postad 3 September , 2009 Hittade min drömbåt (Den högra) i ett naturreservat(!) i Vättern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 3 September , 2009 Här är ännu en chans för er som fortfarande drömmer om en egen anka http://www.blocket.se/ostergotland/Aluminium_bat__husbat_23165524.htm?ca=17&w=3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 14 September , 2009 Nu är han desperat, sänkt priset från 42000 till 9999 kr. BYTE NÄSTAN VAD SOM HELST! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 18 September , 2009 Varför ringer han inte skroten, jag hade lite matrial över och tänkte slänga det men provade skroten fick nästan 700 för lite överblivet material, relingsrör mm. en hel badanka på ca 1 ton borde väl ge en bit över 10 lapp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser