Gäst Roger Hellström Postad 3 Augusti , 2004 Skulle vara ytterst tacksam om någon vill hjälpa med instruktioner angående Echo 200. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 576 Postad 3 Augusti , 2004 Har inte bruxen tillgänglig nu. Problem? Allmänt sätter man på den med övre ratten. Vrid tills ljuset är lagom, dvs kontrasten är OK. Då visas en meny där man kan välja med knapparna till höger. Tryck på övre knappen för att starta. Du får då förmodligen djup i fot. Att ändra gör man innan man startar med en av de nedre knapparna. Testa Hör av dig om du vill ha en kopia av bruxen (i höst). /Christer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Tobias Ettemo Postad 6 September , 2004 Hejsan, Om du får tag i en bruksanvisning är jag sugen på en kopia. Skulle det vara möjligt? MVH Tobias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ralph Wallgard Postad 12 Oktober , 2004 Hej Jag har instruktion till ECHO 200 om någon önskar ex. Mvh Ralph Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sjoo 0 Postad 30 Juni , 2006 Hej. Jag vore mycket tacksam om du ville hjälpa mig med detta. MVH Björn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 30 Juni , 2006 http://www.interphase-tech.com/documentation.htm Här kan du beställa en manual. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser