Terrafobica 68 Postad 23 Augusti , 2009 Vad tycks om denna bjässe? Här tillsammans med min mobil och en turkisk kusin från en förpackning som det faktiskt stod jumbo på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 23 Augusti , 2009 Den var stor Har du tagit den själv? Fick du upp mycket? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 23 Augusti , 2009 Nej jag har inte fiskat själv. För 20 år sedan så fiskade jag mycket kräftor i Mackmyra. Många och stora flodkräftor, men det var då det, nu har pesten tagit dem. De här köpte jag av ett litet företag som fiskar i sörmlänska småsjöar. 8 kräftor på kilot, här kan vi snacka om jumbo. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 209 Postad 23 Augusti , 2009 Kokade du mobiltelefon i dill också innan du serverade den? :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 23 Augusti , 2009 Dillkokt mobil? Näe, men min nyaste mobil fick i alla fall ett ofrivilligt dopp förra veckan, tillsammans med mig med kläder på. Jag klarade mig men inte mobilen som sjönk som en sten trots att den har simkort. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mark77 0 Postad 23 Augusti , 2009 Hahah den va bra , simkort :-) Vilken jätte kräfta, stor som en mindre hummer faktiskt, hur smaka den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lupus 0 Postad 23 Augusti , 2009 wow vilken bjässe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iggy 0 Postad 24 Augusti , 2009 Cool! vilken bjässe. Samtidigt undrar man lite om när man får kalla en kräfta för JUMBO, med tanke på den turkiska kusinen. //Iggy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 9 November , 2009 Kommer ihåg en gång på 70 talet när vi metade kräftor i hjälmaren. När det var som bäst så gick det 6 på kilot. Det var kräfs det. Det var bättre förr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 11 November , 2009 Det går att få en del stora i vättern med,tyvärr så provsmakade jag ena klon innan jag kom på iden att ta ett kort. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser