Lupus 0 Postad 20 Augusti , 2009 Nya bilder finns inlagda nu Naustbukten 2009 Det blev inte så mycket stora fiskar denna resa men det var riktigt bra ändå. Vädret 25 till 28 grader inte illa för upplevelsen men fisken låg riktigt djupt. Det blir en till resa i september med krabbfiske och makrill. Välkommen in på Havsfiskarna Sundsvall http://www.freewebs.com/havsfiskarna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lupus 0 Postad 20 Augusti , 2009 Jag vill stiga i graderna, kadett suger. Minst kapten i allafall hur gör man Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 21 Augusti , 2009 Det är bara att skriva många inlägg, så stiger du i grader. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lupus 0 Postad 21 Augusti , 2009 HA HA äntligen jag avancerar i graderna !!! FÄNRIK ja ja jaaaaaa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lupus 0 Postad 21 Augusti , 2009 Det blir första veckan i september som vi åker,,, fiska krabba Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lupus 0 Postad 21 Augusti , 2009 Ge mig gärna lite tips inför krabbfisket, är fullständigt novis. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser