fyren 0 Postad 18 Augusti , 2009 Vem är urban-medin? Och hur har han blivit jag????? Ni ser Inlägget RING här I dösnack. Där står Urban-Medin som författare. Men det är jag, Fyren. Konstigt det här!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 Augusti , 2009 Det står väl Fyren så vitt jag kan se, men det kan stå ett annat namn längst ut till höger på alla trådar, där fungerar det så att du kan svara på ett inlägg och sedan ta bort det, så står ditt namn längst till höger. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 19 Augusti , 2009 Vilket jag felrapporterade till MG för något år sedan eller så. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 19 Augusti , 2009 Men lite kul är ded Menar givetvis Det hahaha Senast ändrad av sativa | 19 augusti 2009 | 17:41 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 20 Augusti , 2009 Men ursprungsfrågan Vem är urban-medin? är ännu obesvarad..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 Augusti , 2009 Nu kan frågan istället kunna vara, vem var Urban-medin? Han är inte längre aktiv om nån anledning, men han dyker säkert upp igen precis som tidigare fast under annat nick. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 20 Augusti , 2009 Han påminner lite om Allan Preussen... jag kommer tillbaka.. eller... jag kommer aldrig mer tillbaka... Var är du Urban? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser