MS_THEREZ 0 Postad 17 Augusti , 2009 ÄR I BEHOV AV MOTOR PÅ CA 130-200HK. MIN BUDGET LIGGER PÅ RUNT 50,000;- SKA JAG KÖPA EN MERCRUISER BENSINMOTER ELLER LIKNANDE. ELLER SKA JAG KÖPA EN MB , BMW , IVECO DIESEL ELLER LIKNANDE FRÅN LASTBIL/BIL O MARINKONVERTERA DEN, OCH ISF HUR GÖR JAG DETTA , VAD BEHÖVER JAG ? TACKSAM FÖR ALLA SVAR SOM UTELÄMNAR DE FANTASTISKA FÖRDELARNA MED GAMLA VOLVOMOTORER Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 17 Augusti , 2009 Med anledning av dina rekvisit för projektet Lycka till. När du är klar, vore jag tacksam för ett bokslut. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MS_THEREZ 0 Postad 17 Augusti , 2009 JO MEN DREV HAR JAG IAF OCH EN MOTOR FÖR LANDBRUK E INTE SÅ DYR MIN TID ÄR GRATIS OCH BUDGET GÄLLER MOTORN INTE EL , BRÄNSLESYSTEM , REGLAGE OSV Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 234 Postad 17 Augusti , 2009 Nr 1: Sluta SKRIKA!!! Nr 2: Vad har du för motor idag - om något? Finns det möjlighet att konvertera ett bilblock av samma-lika motor och flytta över marindelarna dit? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MS_THEREZ 0 Postad 17 Augusti , 2009 Jag tror jag lägger om taktik. har kollat runt lite i europa det finns en hel del båtar ( vrak ) med bra drivlinor för 5-7 tusen euro. Verkar som motorn e viktigare änn båten längre söderut. Att frakta en båt från holland kostar ca tusen kroner per meter och tyskland har jag bara 70 distans till om vraket flyter dvs. O det finns ju alltid ngt man kan ha nytta av även från en rishög , ved tex. men tack ändå...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 17 Augusti , 2009 www.usaonline.se Kolla med dem. Där hittar du en helt ny motor för mindre pengar än du tänkt dig. Har själv inköpt limpor och knän där till bra priser. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser