erik91 0 Postad 1 Augusti , 2004 hej kan ni ge tips på den bästa lilla sportbåten som kräver max 50 hk motorer? Eller tips var man kan köpa trimmdelar/motordelar i stockholm/uppsala? så skriv gärna ettt inlägg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 1 Augusti , 2004 Hur mycket får den kosta? Har du redan motor? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst mange Postad 1 Augusti , 2004 joker 16, finnsport 420, smiler 500, ockelbo t14 är väl några som går hyggligt med en 50 hästars men i vilket fall jokern och smilern klarar betydligt mer hästar där bak. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst erik Postad 1 Augusti , 2004 det får kosta ungefär 25ooo kr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst mange Postad 1 Augusti , 2004 kanske någon av selco modellerna skulle passa dig oxå? ligger ju inte högt i pris heller.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst erik Postad 1 Augusti , 2004 nej jag har ingen motor... jag tänker mig en våt som går mint 35 knop Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Johan Postad 4 Oktober , 2004 Hej Erik! Om du är ute efter en liten, smidig sportbåt med hög prestanda med liten motor som samtidigt ska gå under 20.000 sek är mitt abslout bästa tips FUGITIVE. Den är samtidigt tillräckligt lättbehändig för att för hand dras upp på strandkanten. Har själv en Fugitive i topp-skick med mycket exlusiv utrustning. Har dock efter ett antal underbara båtår med denna tänkt lämna min vän till någon annan båtälskare. Se www.blocket.se sökord Fugitive. För mer info eller bilder, tveka inte att maila!! MVH Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Nicklas Postad 3 Juni , 2005 Finnsport 420 går jävligt bra med en 55 hk motor bakpå av rätt sort jag har en yamaha 55a på 760 cc går drymmt bra skulle nog gå att hänga på en 80 hk motor utan att sabba båten eller förstöra dess sjöegenskaper som det finns väldigt gott om. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mancruiser 0 Postad 4 Juni , 2005 jag har oxå haft en finnsport 420,den hade jag 70 hk mercury på,gick som ett skott Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kassman 0 Postad 14 Maj , 2008 Venjan Boat är bra, har en sån gör 37knop med 45hk. förövrigt till salu. Liknar Joker 16 mycket, samma mått och allting, men vejnan har lite rundare former ut mot friborden. Går jätte fint i sjön och väger inte mycket heller. Senast ändrad av Kassman | 14 maj 2008 | 21:43 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser