Uttern5201 0 Postad 12 Augusti , 2009 Hejsan! Jag har försökt hitta var jag kan köpa en vindruta till min Uttern 5201. Den är från 1989. Vem vet något om detta? /Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pirayan 37 Postad 12 Augusti , 2009 Vet att på utten.se kan man hitta reservdelar men kunde inte hitta just till din modell. Om jag va du så skulle jag ringa eller maila Uttern. Om dom har så är det så skickar dom det till din närmsta Uttern agent. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Uttern5201 0 Postad 12 Augusti , 2009 Jag har skickat e-post till Uttern så får vi se. Det finns t.ex. en som heter 5202 som är nyare och till den hittar jag en vindruta för ca 3.000kr. Det beövs också en metallbåge och jag vet inte om den ingår men jag tror inte det är samma ruta. Jag tänkte kanske att det går att köpa från oberoende leverantörer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pirayan 37 Postad 12 Augusti , 2009 Måste man verkligen ha bågen. Kikar man på äldre Ryds, Ockelbo m.m så kör många med endast plexi. Det kan man ju faktiskt köpa själv å böja till med en varmluftspicka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 12 Augusti , 2009 Mitt tips är nog dyrt, men ändå: www.batrutor.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Reine 0 Postad 12 Augusti , 2009 http://www.fermprodukter.se/butik/index.php?main_page=product_info&cPath=7_9&products_id=2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Uttern5201 0 Postad 13 Augusti , 2009 Tack för hjälpen, det går också köpa en ruta via Utterns återförsäljare. UTE 871395 V-RUTA S-P.5201 Ca 1752:- moms. Leveranstid uppskattningsvis 4 v. Vänliga hälsningar Ulf Löfstedt, Uttern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser