Rato 0 Postad 12 Augusti , 2009 Hej har förut haft en Favorit site som jag tappat efter ett dator haveri så snälla HJÄLP!!! Det är en Site med Väderstatistik över hela världen. Man klickar bara in var & vilken datum på året så får man Vind kartor/våg höjd och vatten temp, dessa är som sagt var endast baserade på statistik och bör därför tas med en nypa salt men ändå en bra vägledning. Väntar nyfiket på svar Mvh Rato Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
captn 1 Postad 21 September , 2009 windfinder.com??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 21 September , 2009 yr.no? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 21 September , 2009 Hej. är det windguru du tänker på? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eilean 3 Postad 22 September , 2009 Nu är tråden ju gammal, men den enda väder/våg/mm-statistik för olika platser och olika tider på året jag kommer på är Virtual Passage Planner. Jag har testat den. Den är väl användbar, men inte så mycket mer. http://www.digwave.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser