fyren 0 Postad 11 Augusti , 2009 Jag har en sportbåt. Ordet sportbåt måste ju betyda att det går att utöva sport på något sätt. Kanske armhävningar på fördäck eller knäböj i aktersoffan. Det är väl därför det kallas sportbåt?? Mvh Fyren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-somena- 0 Postad 14 Augusti , 2009 Sportbåt är en extrem segelbåt som enbart är konstruerade för kappsegling. Sportbåt kan även vara en mindre snabbgående motorbåt med fördäck och ratt. En sportbåt är en liten båt oftast från 70-80. Från början användes dessa båtar endast till tävlingar och andra race, men idag är det väldigt vanligt att ha en sportbåt som fritidsbåt/hobbybåt. Sportbåt som Sportbil är gamla utryck ! En Sportbåt och Sportbil var till, bara för nöjets skull ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 14 Augusti , 2009 Är armhävningar o knäboj en sport ? Trodde det var en Sexuell Handling Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 15 Augusti , 2009 Haha Klockrent Så här tänker jag Jag flåsar när jag gör armhävningar och knäböj, . flåsar gör jag grymt mycket när jag ser fotboll på tv, Jag blir helt slut av att se dem irra runt på plan. Fotboll är ju en sport= jag blir trött. Alltså är alla ovan nämda aktiviteter sportklassade inkl snusket som nämdes. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser