bonnolle 0 Postad 10 Augusti , 2009 Funderar på att köpa mig en vattenskoter men är helt nollad på detta... vad bör man tänka på innan köp? Vad ska jag kolla när jag åker å tittar/provkör en? Finns de vissa märken som man absolut inte ska köpa? går vissa sönder mer än andra? Vill ha en skoter som gör runt 45-50 knop. tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ebbersten 0 Postad 10 Augusti , 2009 Tror du hittar bättre svar här http://www.guppa.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bittan 0 Postad 15 November , 2009 Kan bara hålla med det är stället nr 1 i Sverige. /Bittan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bittan 0 Postad 5 Februari , 2010 1080st medlemmar på det forumet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 5 Februari , 2010 Måste vara svårt att hitta på det forumet, då det tog nästan 4 månader att hitta hur många medlemmar det är..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 2 Mars , 2010 Lustigt att du måste jaga fram varenda tråd om vattenskotrar och skriva var vi kan hitta er på mässan.. fixa en annons istället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser