glenn30 0 Postad 8 Augusti , 2009 hej undrar om nån vet vad det är för årsmodell på denna motorn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 8 Augusti , 2009 Hej, Prova att årsmodellbestämma den själv via denna sida:http://www.marinshopen.se/Motorer/ModellguideNy/tabid/494/Default.aspx /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
glenn30 0 Postad 8 Augusti , 2009 ja men jag har inte köpt den än,jag ska kolla på den imorgon,tänkte bara om nån visste mellan tummen o pekfingret vilken modell det är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
grizzlyboy 0 Postad 8 Augusti , 2009 någon gång mellan 70 och 85 skulle ja gissa lite grovt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ziggemannen 121 Postad 8 Augusti , 2009 Avrundade hörn på riggens gummikuddsfästen gör att denna ligger mellan 69 och 81 års modell. 82 och framåt var dessa fästen fyrkantiga. En klassisk maskin, tvåcylindrig som spinner fantastiskt mjukt för att vara så gammal. Har haft ett par av dessa själv. Reservdelarna är numera snordyra, exempelvis just gummiupphängningarna i riggen som brukar vara kass i vulkningarna kostar 250:-/st, och det sitter fyra stycken.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 9 Augusti , 2009 Jag gissar på att den färgen kom innan de helvita, alltså borde det vara typ tidigt eller mitten 70-tal. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser