gustafspappa 0 Postad 6 Augusti , 2009 ... lägga till en ny båt i min profil?!?!? Nu har jag försökt från fyra olika datorer, men inte funkar det alls! Min nya båt finns i listan men jag kommer inte förbi rutan om att skapa ny båt... IE indikerar fel på sidan... Men inte vilket fel det är! Skall det vara på detta viset?? Om inte - berätta gärna hur jag kommer förbi detta problem! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 6 Augusti , 2009 Nu har jag testat att lägga till båt, både med IE och Firefox, och det var inga problem. SBK!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gustafspappa 0 Postad 6 Augusti , 2009 Hmmm... Ja, det går fortfarande inte. Tycks vara ngt scriptfel... Jag får väl avvakta, och svär under tiden lite för att man skall komplicera html-programmeringen med en massa flashiga funktioner! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gustafspappa 0 Postad 23 Augusti , 2009 Det tycks som jag är den ende i cyberrymden som inte kan lägga in mina båtar på Maringuiden... Jag har till och med bytt webbläsare, men inte heller det hjälpte... Kan någon vänlig medlem höra av sig till mig och göra ett försök att lägga till två båtar åt mig? Delar naturligtvis tillfälligt med mig av mina inloggningsuppgifter! Jag har provat via IE8, med och utan kompatibilitetsläge, samt FireFox... /Lars Senast ändrad av gustafspappa | 23 augusti 2009 | 12:40 Senast ändrad av gustafspappa | 23 augusti 2009 | 15:15 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser