hjalleman 0 Postad 5 Augusti , 2009 Äntligen efter mycket velande fram och tillbaka så har jag gjort slag i saken och bytt båt. Den gamla Flippern fick lämna sin plats i utbyte mot en HR 510. Känns jäkligt bra så här i efterhand när man väl har bestämt sig. Så nu går jag och väntar på att handlren ska ringa och säga att det är dags att hämta kittet. Motorn blev en Yamaha 100 hk av 2010 års modell. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 5 Augusti , 2009 Det är bara att gratta och önska dig/er lycka till med nya båten. /Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gerjoh 1 Postad 5 Augusti , 2009 Grattis, kikade på den modellen när jag skulle köpa båt för någon månad sen men tyckte dom var aningen för dyra. Verkar vara en väldigt fin båt och en 100hk borde mer än väl räcka till. Hoppas att du fick den till ett bra pris, vi går ju trots allt mot hösten!!! Mvh Gerhard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hjalleman 0 Postad 6 Augusti , 2009 Tackar, ja det blev ett mycket bra pris och jag är övertygad om att motorn kommer att räcka till...... Nu gäller det bara att köra in den också. som tur är så verkar vädret bli kanon i helgen så det kommer förhoppningvis att gå några timmar då. Har blivit lovad att båten ska var klar för sjösättning i dag 6/8. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Toho 0 Postad 19 Augusti , 2009 Är du nöjd med båten? Ska hämta min idag och har bara provkört en kort sväng i riktigt blåsväder. Hänger en 90hk Suzuki på den här dock. Byter faktiskt också från en Flipper... världen är liten! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser