Johann1986 0 Postad 4 Augusti , 2009 Hej vad ska jag göra om jag har en gammal Draco 2000 med en volvo penta kad 32 170 hk diesel och vill sälja den ? Vad ska man sätta fär pris på en kad 32 ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edestig 1 Postad 4 Augusti , 2009 ... tja det kan bli svårt för dig att få svar om du inte ger mer info; HT, DC, årsmod på båt, motor & drev, typ av drev, skick, kända fel, bild på båt & motor, etc. etc ..... Mats Senast ändrad av Edestig | 04 augusti 2009 | 22:38 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 5 Augusti , 2009 Du får ursäkta mig ifall jag nu är taskig eller synisk men din förfrågan är ditt första inlägg och samma dag som du registrerat dig. Är detta en smygannons, eller? För det kan väl inte vara så att du inte vet vad en Darco är värd? Eller inte vet vad du vid köptillfället betalt för båten osv... Är du seriös, ta bort inlägget och läs tidigare inlägg om försäljningspriser/värde på båtar mm. Sorry ingen hjälp från mig/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser