ZAP_80 0 Postad 3 Augusti , 2009 Hej alla glada! Tänkte höra hur man får tag i en Piraya F 20 eller Hydrolift F 20, görs den fortfarande? Har hört lite rykten om att en viss Wille Sjöholm från Ingarö har byggt ett par båtar för några år sedan. Bygger han ännu? Är det en bra båt som alla säger? Snabba förstår jag att dom e men jag tycker att dom borde bli väldigt ostabila när det går lite hög sjö, pga att dom e så smala, eller har jag fel? Tacksam för svar! mvh / Mange Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ZAP_80 0 Postad 4 Augusti , 2009 kom igen nu! Nån vet väl.... upp upp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
affi 0 Postad 4 Augusti , 2009 Vet att Wille sålde en Piraya 2007. Finns en tråd om den båten på www.boatsite.se Annars påminner ju Hotshot 21 om Pirayan och hydroliften, finns en till salu på http://www.blocket.se/vi/22873695.htm Finns även en tråd om detta exemplar på nämnda forum. /M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser