M_i_c_k_e 1 Postad 3 Augusti , 2009 Har så smått börjat snegla på lite större båt. Vad tror Ni att min båt kan vara värd? se http://www.maringuiden.se/forum/;thread=249269 / Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 3 Augusti , 2009 Hej. Skall du sälja med eller utan motor. Om med motor; vad är det för motor? Mvh Fyren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M_i_c_k_e 1 Postad 3 Augusti , 2009 Med motor. Johnsson 55 hk. Tidig 80-talare..... Dock i mycket bra skick. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 3 Augusti , 2009 Har du kommit fram till vad det är för modell på båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M_i_c_k_e 1 Postad 3 Augusti , 2009 Trots mycket efterforskning, nej. Jag tror dock att det är (ännu en) Selco. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 3 Augusti , 2009 ok.. Jag är inte av samma åsikt. Jag skulle vilja ha det till en Ockelbo T15 ( GOOGLA gärna bilder och jämför) , Men jag kan ha fel. Det är ju enklare och sälja om man vet vad det är för båt. Men ett utgångspris på 30 tusen tycker jag verkar rimligt. Andra förslag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M_i_c_k_e 1 Postad 5 Augusti , 2009 Jo det är där någonstans det borde ligga. Probelmet är att det finns en uppsjö av billigare båtar. Men tror mig, Jag VET vad det kostar att göra iordning en båt till detta skick. Och då är det bara materialkostnaden jag tänker på. Nä. Det gäller att hitta någon som kan uppskatta värdet av en unik båt. (Om man nu kan kalla en Selco (?) unik). Senast ändrad av M_i_c_k_e | 05 augusti 2009 | 08:33 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser