All_to_slow 1 Postad 1 Augusti , 2009 Jag jagar ett band till min trailer vinsch en DL2500 på en Brenderup vagn. Men jag hittar inga? De som trailergruppen säljer har för liten krok och är dessutom smalare och en meter kortare än originalet. (Trailergruppen är original lev. till Brenderup/Fogelsta/Gisebo mfl.) Jag hittar rätt på amerikanska sidor men inga i Sverige? Någon som har några tips? Bandet är bara skadat längt ut och kroken defekt.Är det någon som kanske vet vart jag kan få en ny krok isydd om jag inte hittar ett nytt band? (Gärna i Småland) Jag hittade Broson AB men de verkade inte sugna på att sälja? Kanske mer inriktat på företag men vart köper jag deras grejor? Senast ändrad av All_to_slow | 01 augusti 2009 | 23:03 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
asyvan 0 Postad 1 Augusti , 2009 Kolla in Jula, de har 9m vinschband, 1500kg, 50mm brett. Kroken ser ut att passa de större klass 3 öglorna. /Rookie Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
All_to_slow 1 Postad 1 Augusti , 2009 Jag hittar bara en 6 meters variant på hemsidan? Det är för kort men 9m skulle nog funka... Var hittar du den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
asyvan 0 Postad 3 Augusti , 2009 När du tittar på vinschbandet så finns en drop-down-meny där du kan välja 9m. /Rookie Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
All_to_slow 1 Postad 3 Augusti , 2009 Haha vad enkelt! Det är ju så att man skulle skämmas... Blir till att handla ett på lunchen i morgon... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
All_to_slow 1 Postad 4 Augusti , 2009 Inhandlades idag på lunchen och jag hann till och med byta det! Smidigt och banden var nästan identiska. Mycket bra tips tackar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser