Magneman 0 Postad 31 Juli , 2009 Hej. Är det någon därute som vet vad det här är för båt. Har tagit över den från farsans kusiner och vet ej märke/årsmodell vilket gör det svårt att försäkra. Kusinerna vet ej heller. Mvh Magneman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chronic 0 Postad 2 Augusti , 2009 Ser ut som man sett några såna på blocket.....Men jag har faktiskt ingen aning och är den kanske bara lik någon annan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 2 Augusti , 2009 Kan vara en Ryds Hajen, lite svårt att se. Hur lång är den ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skidjesper 0 Postad 2 Augusti , 2009 Tror inte det är en ryds eller hajen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jesperfh16 0 Postad 2 Augusti , 2009 det ser ut som en ryds hajen av senare modell Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chronic 0 Postad 3 Augusti , 2009 Vad innebär senare modell för dig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M_i_c_k_e 1 Postad 3 Augusti , 2009 Jag tror att det är en Delta 17. / Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chronic 0 Postad 3 Augusti , 2009 Vi har en vinnare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Magneman 0 Postad 3 Augusti , 2009 En delta 17 (med utombordare) är det. (Om det inte är en sån är den väldigt lik och det duger för mig så jag kan försäkra) Tackar så mycket för hjälpen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser