mike_bike 0 Postad 31 Juli , 2009 HEJ Funderar på en aq 22:a är det något speciellt man ska tänka på har läst en del på forumet här. just denna båt är utr. med en vp 4,3 gi från 98 med duo propp är det bra. är 98an finskbygd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefanius 1 Postad 31 Juli , 2009 Håller med om att det är en tilltalande båt om än aningen dyr. Jag har fått för mig att det är årsmodellen 2000 som inte är tillverkad i Finland. Vilka kvalitetsbrister just det årtalet därmed skulle tänkas ha vet jag inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mike_bike 0 Postad 6 Augusti , 2009 Nu har jag svart på vitt från 98B till 2000A är tillverkade på Irland enligt FlipperMarin i Sthlm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krille_T 0 Postad 6 Augusti , 2009 Dräneringen i förens ankar/förvaringslåda bör tydligen ses över: http://www.transportstyrelsen.se/sv/Sjofart/Fritidsbatar/Bristfalliga-produkter/Aquador-22/ Senast ändrad av Krille_T | 11 augusti 2009 | 14:57 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser