Hyllenstrand 0 Postad 30 Juli , 2009 Hejsan Jag har ett problem med min bayliner. Båten går nästan inte att starta när man ex.har kört en stund så att motorn blivit varm, stänger av i ca 5 min och sen försöka få igång den igen. Det är inga problem att få igång båten när motorn är kall då startar den perfekt. Hoppas det finns någon som har några bra tips. Tack på förhand Mvh: Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LilleWide 0 Postad 30 Juli , 2009 Lite taskigt med info om vad det är för motor.. men min första tanke är ånglås?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hyllenstrand 0 Postad 31 Juli , 2009 Det är en 4 cyl. 3.0 omc motor-88 /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hyllenstrand 0 Postad 14 Augusti , 2009 Problemet är fixat.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mutto 0 Postad 14 Augusti , 2009 Hej! Har likadan motor, vad var problemet? Glapp i stora elkontakten? Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser