Coffe83 0 Postad 30 Juli , 2009 Va ute en sväng med båten igår, efter propellerbyte. Faaan vad nice det är! Vill ut idag igen men har ingen bil, surt som fan! Min första säsong som båtägare, vem hade kunnat ana att det va så här kul? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 30 Juli , 2009 Jag skaffa ny båt idag. Blåste lite mkt under provkörningen, men det gick bra i medvind. I morgon blir det att åka ut på sjön och prova denna skönhet på allvar.. Båten: Ockelbo T14 Coffe83: Vad skall du med bilen i sjön å göra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 31 Juli , 2009 Men det var väl båten du skulle ut med, inte bilen? Hehe, välkommen till galningarnas värld. Att ha båt är som att stå i duschen och riva tusenlappar var det någon vis person som sa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 31 Juli , 2009 Jaha i dag är dagen då jag skulle ut och prova min nyförskaffade Ockelbåt. Dagen började med 10ms och 12ms i byarna. Det mojjnar nog fram på eftermiddan, tänkte jag Nu är kl 18,50 och jag kan ta en tur. Med min Rc-båt I min Ockelbo. Det har regnat hela förb...de dagen. Imorrn skulle de bli gött. 4-6 ms 18* och strålande solsken. I morgon då skall jag ut och prova båten på allvar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser