Quicken 0 Postad 28 Juli , 2009 Kan man använda delar från en 1992 till min 1987;a ?? min beteckning SE70TLCUR den tänkta motorn att plocka delar av BE70TLETS. Hoppas på hjälp. MVH Ingvar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 487 Postad 28 Juli , 2009 Du kan jämföra resrevdelsnummer för de delar du är intresserad av här: http://www.ishopmarine.com/ishop/jsp/AsplIsmHomeCcat.jsp?isFromCMS=false&hideAdd2CartButton=&isStandAlone=&is4CmsShop=&reqln=Unknown&reqem=Unknown&reqph=Unknown&reqFor=29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Quicken 0 Postad 28 Juli , 2009 Det hjälpte mig inte, är dålig på språket, old man 66år finns det någon mer som har upplysning om mitt problem. Ingvar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 487 Postad 28 Juli , 2009 Jag förstår inte riktigt problemet. Du behöver inte kunna något språk. Bara jämföra siffror. Kunna klicka på årtal och modellbeteckning. Det är ju inte jättemånga sprängskisser är gå igenom om du nu inte förstår vad t.ex Power head betyder. Om du har 10 min så fixar du det säkert. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trexen 0 Postad 29 Juli , 2009 Jag tittade på www.ishopmarine.com efter delar till vaten pumpen och det är samma delar från 1986-1994 på några av dessa, men du ska inte ta för givet att alla delar är samma. Är det så att du fått tag på en defekt motor från -92 du vill plocka delar från? jag kan ev vara intresserad av delar från den oxå, om det nu ligger till så? //Marcus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Quicken 0 Postad 8 Augusti , 2009 Det fungerade inte min motor var från tidigt 1987 och ändrades sent 1987 så delarna är inte samma som vissa påstår. Hej från Ingvar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser