Minego 13 Postad 27 Juli , 2009 Hej på Er!! Min pump behöver bytas i min 2755 o kan inte se vilken kapacitet den har eller märke.antar att det är samma i 2155,2455,2655 orna. Vilket flöde gäller? räcker 12 l min, Biltema har en för tusingen räcker det? Vad bytte du till? Förser kök o toa/dusch kallt o varmt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Akvavit 0 Postad 28 Juli , 2009 2755án slutade att tillverkas för 15 år sedan och förmodligen är den gamla pumpen original. Kosta på det ett par hundra till och köp en riktig vattenpump som fungerar i 15 år till. Biltemas kvalitet har förbättrats och jag tyckar att de har en del bra grejer, men ibland så.... Om du vill byta membran i denna pump om tre år, var hittar du det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minego 13 Postad 31 Juli , 2009 Vilket flöde gäller? räcker 12 l min, Biltema har en för tusingen räcker det? Vad bytte du till? Ingen som har bytt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
salle64 0 Postad 27 Juni , 2020 hej jag behöver hjälp köpte en sånt från kronofogden det behöver lite tips om någon kan höra av sig till mig skulle vara mycket tacksam 0735355492 salle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 831 Postad 27 Juni , 2020 30 minuter sedan skrev salle64: hej jag behöver hjälp köpte en sånt från kronofogden det behöver lite tips om någon kan höra av sig till mig skulle vara mycket tacksam 0735355492 salle Vad var det du köpte av Kronofogden, en pump eller en Bayliner? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser