Pakik 0 Postad 24 Juli , 2009 men nu är det ÄNTLIGEN semester! Har just hällt upp min semesterwhisky en 16 årig Lagavulin. Hur jäkla skönt som helst. Kommer att bli många härliga distans på dessa 4 veckor. Lev och må... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tobiasA 0 Postad 24 Juli , 2009 Håller med fullt ut,fick själv semester idag! =) många distans blir det och börjar imorgon med att åka ut och kolla på pokerrun. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freerole 0 Postad 24 Juli , 2009 Fint med semester. Har dock inte blitt så mycket båt än. Tänkte också åka ut och kolla på Pokerrun. Var skall skall du hålla till? Själv tänkte jag trakterna runt Grinda/Örsö Senast ändrad av Freerole | 24 juli 2009 | 23:08 Senast ändrad av Freerole | 24 juli 2009 | 23:39 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yama60 1 Postad 25 Juli , 2009 Haft två veckor och det har bara blivit några kortare svängar med båten plus några bogseringar med Sjöräddningen. Går av jouren på måndag morgon och flyttar ut till stugan så då ska det väl räta upp sig hoppas jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser