edvin333 0 Postad 24 Juli , 2009 hej, jag letar efter en ny mast till min monsun 31. ca 12 m masthead. Någon som vet var jag ska leta ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 24 Juli , 2009 Är det en helt ny mast du skall ha, så leta i branchregistret här på MG. Vad är det för fel på din gammla? Har Monsunen genomgående mast eller står den på däcket? Funderar på att länga min mast med upp till en meter, av ett par olika anledningar. Talade med en kille som jobbar med master och han avrådde mig. Dels är det nästan omöjligt att få tag på en sån profil idag och del blir det lite andra problem. Funderar på om jag kan få tag på en längre begagnad mast. Min står på däcket och är idag ca 10 meter. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 24 Juli , 2009 Monsunens mast står på däck. Hör dig för hos Seldéns Senast ändrad av StigH | 24 juli 2009 | 17:39 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 24 Juli , 2009 Selden säljer väl bara via återförsäljare - eller? Fast dom vet nog vilka återförsäljare dom har. Det står för övrigt på hemsidan http://www.seldenmast.com/frameset.cfm?id=5565&randnum=835968757 tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 25 Juli , 2009 Det var ju det jag skrev...eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 25 Juli , 2009 Förlåt Jag gjorde bara ett förtydligande och la in en länk till Seldens återförsäljare. När jag läste rubriken från början stod det egentligen var får man tag på en begagnad mast ..... men minnet är kort och när frågan om ny mast fanns i inlägget hade jag glömt bort rubriken. Jag har kollat på blocket från och till. Just nu finns det ett par i ungefär rätt längd men inte Masthead. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 25 Juli , 2009 Ja, då är vi två som anser att han bör kolla med Seldéns Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
edvin333 0 Postad 25 Juli , 2009 jo... begangnad va re... blocket har jag såklart kollat... finns en partial 19/20 det e ju nästan masthead inga andra tips ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser