Quicken 0 Postad 22 Juli , 2009 Söker efter sprängskiss eller reservdelsblad till Evenrude 70 Hk 3cyl 2 takt, köpte nyligen en båt med denna motor känner mig lurad då det inte finns någon låsning på motorn när jag backar ? motorn var förberedd men kolven skulle komma senare till tilten, finns det någon billig lösning ? har inte 7800 kronor som tilten ny kostat. Hoppas på hjälp vart jag hittar matrial till hur tilten är konsturerad. Quicken43@gmail.com Ingvar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Quicken 0 Postad 22 Juli , 2009 Glömde att nämna årsmodell 1987 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yama60 1 Postad 22 Juli , 2009 Här finns lite reservdelar http://www.iboats.com/Evinrude_Outboard_Parts/dm/cart_id.085247149--session_id.321450736--view_id.268670 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trexen 0 Postad 23 Juli , 2009 Finns mycket på denna sida oxå www.themarinedoctor.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tobiasA 0 Postad 23 Juli , 2009 Du kan iaf hitta intruktionsbok till den på www.margie-bookshop.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Quicken 0 Postad 23 Juli , 2009 Tack men det hjälpte mig inte (har svårt med engelskan old man 66) är intresserad hur titmotorn är uppbyggd hur mycket delar som saknas för att få tilten att fungera. Ingvar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser