mingves 0 Postad 27 Juli , 2004 Med risk för halshuggning då detta är lite offtopic. Denna hörde jag av en vän.... Vad är likheten mellan Bayliner och herpes? . . . . . Lätt att få svår att bli av med.... : ) ///M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
petta 0 Postad 27 Juli , 2004 hehe Jag hörde en annan version... men läste reglerna o vågade inte) Bayliner har ju bättre rykte nu än för 10-15 år sen.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mingves 0 Postad 27 Juli , 2004 Jag kanske blir bannad nu...ujuj... Hoppas att alla nu fattar att det är ett skämt, jag har aldrig ägt en Bayliner så jag vet inget om kvaliteten, har bara hört ryktena... //M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
petta 0 Postad 27 Juli , 2004 Tror nog att Bayliner ägarna hört din (eller min version) så många gånger så dom är härdade dom dricker väl saltvatten och skrockar dom me, som riktiga sjömän Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser