tuben 0 Postad 20 Juli , 2009 Hej! Jag letar ny båt och skulle vilja ha tips på snygga HT-båtar i 5-metersklassen med v-skrov. Det skulle vara ett stort plus med lucka fram. Sent 80-tal eller senare, men inte intresserad av helt ny båt. Har spanat på Uttern 520 och Crescent Gemini så dessa behöver jag inte tips om... Tack på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 20 Juli , 2009 Kan starkt rekomendera Yamarin 56HT. fruktansvärt bra planerad känns större innuti en vad den är och går fantastiskt fint i sjön perfekt med en 80-100hk men fungerar även med 60hk om man inte vill åka lika fort Yamarin 59HT är ochså fin men den är ju lite större vet inte hur stor du tängt dig. Hade en Flipper 515ht förut ochså en bra båt men lite trängt planerad. hade den med två hörn sitsar bak. den nya har en helsoffa bak istället och jag tror den är bättre. /Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tuben 0 Postad 20 Juli , 2009 560 är lite väl stort för mina behov, men jag ska spana lite på flippern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser